5 Mars :)

Grattis Totte o Danne på er 21-års dag!! =D
Hoppas ni får en fin dag =D

Pratade nyss med Biffen <3 i ca 2 timmar =D Skit kul att höra från henne.. =D Glömde ju skriva förra veckan att jag pratade både med Naniis o Misan! Skit kul att folk hör av sig, så man vet att man inte e bortglömd fát man bor 100000 mil åt helvete =P

Ikv ska man jobba,.. Första gången sen man va sjukskriven =) Ska bli kul, men synd/skönt att de eett kvällspass.. o bara 16.30-21.30.. Man får börja så smått.. E ju fortf inte bra i armen..

Har jag berättat att jag träna i tisdags? :S Haha.. Imorgon ska Nicke kolla på min bil, vad som e fel med elhissarna =P

Kyl/frys, micron och spisen e inkopplad nu! =D Va mysigt med mycket utrymme! =D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0