29 Mars

God kväll..! Har inte haft tid att uppdatera förrän nu! Har suttit ända sen vi kom hem med att mecka med min dator.. Har virus i Internet Explorer :S Så nu kör jag via Firefox ist.. Fattar nada.. Men de funkar nu iaf! =P

Helgen har varit supermysig och jag ska lägga in bilderna imorron! =D Vi kom dit o börja elda direkt.. sen kolla vi på TV lite,  o spelade kort o tärning.. O bara mös.. Sen åkte vi upp på berget med skotern på lördag förmiddag o grilla korv =D Sen åkte vi tillbaka till stugan o drack varm choklad. :D Sen har vi bara slappat.. =P

Och vet ni??!! JAG HAR KÖPT MITT ROSA NINTENDO DS!! :D Gud va ja har spelat hela helgen xD Nu vill jag bara köpa en massa nya spel!! :D

Nu ska vi gå o lägga oss o mysa med House <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0