26 Mars

Jobbat idag =) 7-16. Gick bra men EM va seg =P Skulle haft städ men det blev inte.. =P
Gått runt Sidsjön idag med Russin =D Skönt som fan o så fick man skrattat lite xD HAHAHAH.. Ankjävlar. O Wille fick ett ryck o sprang efter en skidåkare.. Har alltid han lös o han lyssnar på mig, men ibland får han tokryck =P

Idag satte Mats i diskhon till oss.. Gosh va fint det blir!! Bilder kommer nog inte förrän imorron.. Då e jag ledig.. Och ska bara packa på dan för vi ska till stugan i helgen.. Så då blir de blogguppehåll till Söndagkväll/Måndag men de står ni nog ut med =P Ska försöka lägga in bilderna imorgon..
 
Imorgon EM/kväll bär det av till Birsta City. Först skulle vi bara se Shirley Clamp <3<3<3 Men sen vill Russin se Lili o Sussie som e före. Sen ska vi väl gå ett varv medan Sofia sjunger, sin jävla Alla.. >_< Sen är det Shirley <3<3<3 Kommer säkert börja gråta när och om hon sjunger "Jag fick låna en ängel" Gjorde jag sist jag såg henne iaf =P Efter de kommer Nicke o hämtar mig så drar vi till Stugan <3

Nu ska vi gå o lägga oss o se på House <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0