25 mars

Tjenixen..!
Idag ska jag jobba. 12.30-16.00 =P Ska väl täcka nåns eftermiddag och hoppas att den blir bra! =)
Sen imorron ska jag jobba 7-16 =) Får kanske 4000 nästa lön =/ Inte så bra.. men det täcker mina räkningar iaf! =P

Igår va vi på Bauhaus o kollade ut en bänkskiva plus kakel till köket! Så idag ska vi åka och hämta dom! Så ikväll åker bänkskivan på!! =D Ska bli spännande att se! =D

Idag är det våffeldagen! Plus Maries namnsdag. Blir nog inga våfflor för mig.. :/ Har inget våffeljärn :'( Sen kan jag ändå inte göra nån smet.. Hoppas att Mats o Marie kanske bjuder på våfflor!!

Idag är det ännu en underbar dag.. har suttit på balkongen o läst tidningen o dylikt! =D


Köket just nu! Fast just nu är där två lådor till ditsatta underst =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0