24 Mars

3 Månader till Jag fyller 20!

Grattis till
Angelica som fyller 20 idag!! =D Hon är just nu i Israel, på sin resa genom Europa!

Gud vilket härligt väder!! =D Jag ska tvätta snart 11-15.. Sen tänkte jag gå ut med katten =D Hon står o skriker på balkongen o vill gå ut ! =P
Hon rymde häromdagen! Ringde Nicke o sa att han skulle ha öppet på balkongen men fönstret stängt, plus att sätta på henne halsbandet. När ja kommer hem ligger halsbandet på golvet.. =/ Letade efter katten o hittade inte henne nånstans.. Kallade på henne, o hon kommer alltid eller gör ljud av sig för att berätta var hon är. Men helt knäpptyst.. Ringde Nicke o fråga var katten var. Han hade inte sett henne, o hittade inte henne när han gick hemifrån (Därav halsbandet på golvet) När jag pratade med Nicke hörde jag ett tyst o ynkligt "Mjau". Jag klickade Nicke direkt för han babblade så mkt att jag inte hörde xD Det kom inte från lägenheten, så Russin gick ut.. Jag gick ut på balkongen för att lyssna igen. Kallade på katten, o hon svarade. Jag kollade in på grannens balkong, o där satt hon! xD Kattkräk =P Hon hade stuckit när fönstret var öppet, sen hade Nicke stängt de så hon inte kom in igen.. Kallade på henne, då kom hon fram så jag nådde henne, grabba tag i nackskinnet o slet in henne =P Stackaren va hungrig o kissnödig!

Nee, nu ska ja gå till tvättstugan! PoK

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för din fina kommentar...

Kramar

2009-03-25 @ 20:34:49
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0