23 Mars

Hejsan =)
Vet vad felet är med min lampa nu.. (på bilen) Jag har ju pop-up lysen på bilen. O de ena stannar uppe o totalstrejkar att åka ner.. Men innan när man bankat lit epå den så har dne åkt ner. Men nu strejkade den totalt.. Så då trodde jag att motorn gått.. Så igår blev jag så jävla lessen så älskling o jag åkte till hans jobb så jag (äntligen!!) fick tvätta bilen, sen kollade han på lampan.. Det är ett stag undertill som är skevt! Då slog det mig; Förra ägaren hade kört in i en gråsugga och hade fått byta sidoframskärmen.  Ahaaaa, i smällen måste staget ha blivit snett =) Så vi ska banka till de nån dag, Nu är det 300 L 556 där =p

DET HAR SNÖAT HELA DAGEN! Så drygt.. Tvättade bilen igår ju. Skit fin var den o så snöar det idag! Crap.. Men jag tar hellre is på bilen än salt! Måste ju hålla efter nu när där inte e nån rost! =)

Sitter på jobbet btw =P Har delad tur idag.. Så jobbade först 7-12 sen 16-21.30 =P

Nu är det mat som gäller.. Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0