8 Juni

Grattis till Rocky på 20-års dagen!!!

16 dagar kvar till jag blir 20 =)

Idag börjar mitt arbetsschema! =) Jag börjar kl 3 sen rullar det på till mitten av aug :D

Vi var ju i stugan lörd-sön.. Vi fiskade igår och jag fick en gädda på 1,5 kg =) Mogge fick en abborre som vi tog hem.. Ska koka den till katten ;)

Willes sår är jätte fint nu och blir bättre för varje dag som går! Är lite stolt över mig själv ;P

Snart kommer mamma och Rasmus :) Då blir det massa fiske och skoj.. Dom kommer väl runt den 22:e kan jag tro ;) Ska bli mysigt :)

Jätte roligt att man jobbar hela midsommar-helgen..Men det blir bra pengar.. =D Jobbar Midsommarafton 7-14.30 sen delad tur (7-12 15.45-21.30) midsommardagen sen 7-16 söndagen.. Inget firande för min del :(

Nu ska jag snart gå över till Mogge med en lampa han glömt ;)

Pussas

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha ja det ser ganska kul ut men ändå gulligt=P

2009-06-08 @ 14:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0