19 Juni - Glad Midsommar!!

Glad midsommar alla läsare.. Jag sitter i shorts och linne och laddar upp bilder och glor på film. Det är min midsommar de x) Ska upp 06.20 imorron o jobba.. Jippie =P Ska jobba till måndag nu, sen är man ledig tisdag ONSDAG
Mamma är snart HÄR..!! I can't believe it.. Sist jag pratade med henne så var hon 18 mil ifrån.. Såvid 20.30 beräknas dom vara här =)

Har varit hos Mats o Marie och ätit massa gott =D Muuums..Ni som inte jobbar får ta en extra nubbe för min skull! Hälsa den att vi ses nog en annan dag ;)







Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackare =(

Nicke får allt bjuda dig på lite Midsommar-mat idag i stället då , tycker jag =)

2009-06-20 @ 14:13:37
URL: http://madeintheeighties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0