18 Juni

Nu är det (5) 6 dagar kvar till man slipper tonårsstämpeln!

Jag är GLAD!! Har fått en för tidig present av Nicke o Morgan!! EN BASLÅDA SOM ÄR ROSA, med en 12" bas + slutsteg.. OCH EN TONING TILL BILEN!! Kan man få nå bättre?? Hela vägen hem från verkstan satt jag o spela hög musik UTAN att spränga högtalarna.. <3 Kärlek..

Nu är jag uppe alldeles försent.. Ska ju upp o jobba imorron. Så detta blev ett litet inlägg.. BTW..!! Mamma o Rasmus ska köra upp hit IMORGON redan!!! Dom kör kl 10.. Så då hoppas jag att mamma kör hela vägen upp så dom kommer imorron kväll =D

Nu måste jag gå o lägga mig..! PUSS från en väldigt glad Emelie!!

Kommentarer
Postat av: tinis

ahh gud vad kul ;D jag ska oxå jobba hela midsommar helgen, vi tar igen det en annan dag ;D

2009-06-19 @ 10:15:48
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0