11 Juni

Alltså, ni måste vara sjukt trötta på mig som aldrig uppdaterar.. Men såhär ligger det till..! Jag har ju börjat jobba nu heltid.. Och jag blir så trött på dagarna när jag kommer hem.. Måste vänja mig vid att gå upp tidigt flera dagar i rad ;) Sen har man ju så frikkin' mkt att göra när man väl kommer hem så det är inte klokt!
Det är skönt att jobba nu..! När man vet att man får en stadig inkomst.. Iallafall till Aug.. (Jag är ju bara sommarvikarie just nu.. Men har en heltidstjänst ;) )

Slutar 16.oo sen bär det förmodligen av till stugan.. Jobbar inte förrän söndag nu så behöver vila lite ;P Så det kommer bli ännu sämre uppdatering.. :( Förlåt :(

Snart kommer mamma och rasmus.. Nu är det 13 dagar till jag fyller 20 :) Mamma kommer om 11 dagar, eller är det 10? Har ingen aning faktiskt. Men tror att det är 10 dar ;P Då blir det en massa mys, bad, fiske och SOL får vi hoppas.. Vädret är ju ganska drygt just nu :(

Nee, nu ska jag gå till den sista sen ska jag äta spaghetti och köttfärssås som jag har med mig! Jag lagade faktiskt det igår.. Det ni! Till efterrätt har jag kladdkaka som bakades igår kväll! DET NI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0