1 Juni

Today is the day...
Juni redan? Herregud... 23 Dagar till jag fyller 20 ;)
Idag ska jag med Wille till vet.. Ska vara där om en timme, så nu måste jag lägga på ett kol..
Lycka till, till honom..!

Jag har blivit dunder-förkyld..! =( Sen har min "underbara" hosta kommit oxå.. Den var inte saknad.. >_<

I lördags var vi och fiskade hela natten =D Jag fick en gädda, Nicke fick 3 st och Mogge fick bara en mussla xD Sen blev vi jagade av en bäver.. Jag jagade sedan bävern.. Rodde efter den ;P

Igår var vi och badade i stugan.. :D De var svinkallt till en början, men sen va de jätte skönt! =D Snacka om att umana ödet för min del som redan är sjuk =P

Ne hörrini.. Skriver sen om hur det gick hos vet.. Marie ska följa med till vet, sen ska vi till stan.. Jag ska vara smakråd till Marie som ska handla kläder till Nicke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0