Update - Depp

Kvällen resluterade i depp.. Min man blev nog lite generad och visste inte vad han skulle göra, så han åkte o gjorde det han är bäst på - att tvätta bilen... Han sa att jag nog behövde vara själv en stund.. Och han hade nog rätt.. Det var ganska skönt.. Här är helt tyst i lägenheten.. Bara torktumlarens brus som hörs.. Ingen TV, ingen radio, ingenting.. Bara t y s t... Det var länge sen jag satt i det tysta.. Jag tycker faktiskt att det är jätte skönt ibland! Det enda som fattas nu är ett badkar! Det hade varit grädden på moset!

Min man kommer nog snart tillbaka.. Och då skulle vi nog tydligen ut och åka en sväng! Kanske blir kul? Men alla Bh'ar ligger i tvättmaskinen just nu.. =S Får klä på mig en tjocktröja så syns de nog inte =P Dagens I-landsproblem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0