30 Juli

Hej =)
Igår var jag och shoppade lite grann!! Fick även hem min skrivare som jag var väldans snabb att koppla in! Den var otroligt bra och bilderna blev verkligen jättefina! Så då åkte jag till IKEA och äntligen köpte jag ramen som jag så länge velat ha, men inte kunnat skriva ut några bilder till.. Och GUD vad fint det blev!! Är så otroligt nöjd med tavlan! Ända sedan vi flyttade in här, har jag haft en bild om hur tavlan ska se ut, var den skulle sitta och det blev precis som jag ville ha de =D

Jag köpte även übercoola skor som kostat 500 men var till halva priset!


1) Mina coola skor! 2) Underbara tavlan 3) Fina skrivaren!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

nejmen hej ;P har du oxå blogg, vad trevligt.

Ja, vi ska ner till Skåne i sept blir väl tidigast. Så mkt att stå i innan =)

2009-07-30 @ 21:16:20
URL: http://ajdune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0