3 Juli

Hejsan..
Määätt.. =) Precis käkat.. Så nu sitter jag här.. Nicke e ute på balkongen o spacklar igen lite småhål o sprickor o sånt.. Så vi kan börja måla =) Idag har jag jobbat och ska även jobba imorron.. Sen är jag ledig söndag-måndag =) Det är ju skönt.. Nicke åker kanske iväg hela nästa vecka till Sveg.. Då ska jag o Mogge på BilBingo o lite annat smått o gott xD

Nu tänkte jag uppdatera om Gatufesten ;)
Som sagt så grillade vi och "förfestade" här hemma.. Lyssnade på lite Joddla.. =D Sen vid halv 9 så drog vi in då.. Stack direkt till ett Öltält o drack en snabbis.. Sen drog vi till Tivolit och jag satsade på Chokladhjulet men vann inget :( Sen drog jag efter några mjukdjur men ingen vinst.. Så gick vi förbi Chokladhjulet igen och sa till Mogge att vi skulle testa en gång till innan vi gick till Öltältet igen... Så Mogge tog siffrorna brevid mig.. Och hjulet snurrade, snurrade och snurrade... Och så stannar det på nummer 80.. Och tror ni inte att JAG hade det numret?? HAHAHA.. I won a big fat Schweizernöt choclate xD Förra året vann jag även och då tog jag Toblerone ;)


Min vinst förra året                                                   Och detta året ;)

Sen ringde vi Nickes pappa som fick komma o hämta det för jag orkade inte släpa runt på de ;) Sen satt vi i O'learys öltält resterande av kvällen.. Helena kom dit och va social.. Och jag hade skit kul! Senare drog vi in mot centrum o satt på Invito.. Sen stack Helena hem och vi andra drog på Irish när festivalen stängt.. Där ballade det ur lite.. Sen gick vi hem.. Ja, vi gick ! =D
Tack för en skitkul kväll!

Lite bilder dåå..





1) Mina coola pågar 2) Makkah o Mogge 3) Pussss 4) Kärlek
5) Skål då!
6) Me and my boo 7) Me and my bro 8) Det gungades på vägen hem 9) Fick en fin bukett xD


Väx upp...

Kommentarer
Postat av: M i c k a

så det är dig man ska dela en chokladlott med alltså ;D hehe

2009-07-13 @ 18:18:11
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0