7 Januari

Hejsan!
Nu har Jag precis adressändrat :) From 19 januari står vi på den nya adressen.. :P
Btw så har tapeterna kommit till sovrummet!! Ska åka alldeles snart och hämta dom :) Wihoo..

Nu är Nicke påväg till Åre.. :/ Hoppas att han kommer hem imorron så att vi kan börja tapetsera i nya lght :)

Just nu sitter jag i telefonkö till Telia för att flytta med abonnemanget.. Jippie, har nummer 50 i kö xD Men de skulle vara ca 5 min väntetid.. Då kan jag blogga sålänge.. Ojoj, nu sa hon plats 43, nu går de fort xD

Idag ska ju Jag o Anna göra Birsta osäkert ;P Jag ska handla ett medicin skåp och en toaborste (Plats 33 nu xD)
eftersom Stoffe tog sönder vår gamla när han gjorde stopp xD hahaha..

När jag e klar med telefonen ska jag åka o hämta tapeterna, så nu ska (plats 29!!) ska jag bara vänta på Telia, sen byta om och åka.. :)

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0