25 Januari - Update

Jobb + Shopping
Efter jobbet åkte jag hem o duschade.. Sen åke jag o Marie till Birsta o shoppa loss.. äh loss vet jag inte men de blev lite grann :P
Köpte

  • Gardiner till köket
  • 3 krukor (fick av Marie) plus 3 blommor
  • Gardinknoppar till vardagsrummet
  • Tvättställ
  • Lite småplock på Ö&B

Blev lite grann =)
Åkte inom nya lägenheten där Mats o Nicke lägger hallgolv :) Tjusigt blir det..
Ska snart dit igen när fixen torkat så man kan gå där..=)

Jahadå folk, då är det måndag imorgon..! Vad innebär det då?? Jooo, först ska jag o Marie putsa alla fönster här i gamla lght. Sen ska jag köra till Lidl o köpa en klösgrej till katten.. Skit cool för endast 149:-! Sen ska jag... *Trumvirvel*
Gå på mitt första spinningpass!! :D Lite nervöst är det.. Men det kommer säkert gå bra! Hoppas skorna är sköna nu då! De får dom vara för de priset! x)

Nu ska jag lägga ner mig en stund till Nicke ringer :P

  Mkt snö har det kommit under natten >_<

  Början till hallgolv!


Kommentarer
Postat av: pernilla

Spinning är sjukt kul men sjukr jobbigt! Säger bara en sak: mjölksyra!!! Men jag tränar det bla och tycer det är grymt kul och ma känner sig helt död efteråt=P

2009-01-26 @ 10:58:11
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0