21 Januari

Lediga Onsdag
Idag är jag ledig =) Konstigt väder.. :S Igår var de snöstorm.. Det såg ut som om det snöade på tvären så mkt de blåste.. Så det blev inte mkt flytt för vädrets skull, allt hade blåst av eller förstörts av snön.. Så vi gjorde klart hallen.. Så vi kan börja tapetsera nu =D Fast idag är det töväder av nån konstig anledning, så det blir flytt idag =D Så snart ska jag packa ner min stationära dator så vi kan borra ner skivan =)
Vi måste dessutom åka o köpa golv till hallen, plus fondväggstapet .. Vi köpte tapet till Köket och hallen igår :D Naajs.. Köket kommer gå i vitt, svart och grått.. Najs as hell =)

Adressändringen har gått igen iaf, för vi fick post dit igår iaf så det funkar ju =) 

Nu tänkte jag lägga in lite bilder innan jag packar ner den stationära =)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0