2 Januari

God dag!
Idag är det gjort..! Nicke va på banken imorse med sin farfar.. Så nu är lägenheten betald! :D
Vi var även runt o kollade på saker. Vi började på Fresks. Och där hittade vi tapeter till sovrummet. :D Så det är beställ. Eftersom det är det vi ska börja med, :)
Det var spökligt hur överens vi var för en gångs skull x) Men det känns ju skönt :)
Sen har vi hittat golvet till köket, men de väntade vi med att beställa :)
Sedan åkte vi till Bauhaus där vi köpte 20 flyttkartonger, takfärg, spackel, en roller o lite annat.. Jag köpte även en rosa skurhink.. Har gått o sneglat på den för länge nu.. Och jag behöver verkligen en ny .. :D Dessutom skänks ju en slant till Rosa bandet.. Så det är ju bra :) På Bauhaus hittade vi även möbler till båda toaletterna :D


Så den här ska vi ha i det stora badrummet =)

  Häftig kran! =)

Så nu är vi hemma igen och funderar starkt på att börja packa ner köket ;P Men vi får se.. OCH, det kan eventuellt bli tidigare inflytt! å nu fungerar allt som det ska :)

Btw, 16 månader idag <3

Kisses

Kommentarer
Postat av: mo

Hej google " familjen klinger (emmas o peters vänner i kävlinge,så på deras sida finns många andra desig-intresserade bloggare (nu tittade jag på design & inspiration)kök o kuliga tavlor, du som är konstnärligt lagd kan ju kolla in där...+att jag följer dom alla,tvillingmamman perlan sextitalsvillan + den första glömde vad den heter, har två birmor........

2009-01-04 @ 02:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0