14 Januari - Update

Hej y'all :)
Idag har jag varit aktiv :P Jobbet ringde så nu ska jag jobba torsdag, freda lördag.. :) Sen rigde dom igen o undra om jag kunde jobba ikv.. Men jag har jobbat sen söndags så en ledig dag vill jag ha denna veckan iaf :P

Jag åkte in till stan.. Först stannade jag på Helex o hämtade ut mitt träningskort + ett schema.. Så nu ska jag börja gå på Spinning på måndagar och Aerpbics kondition på tisdagar.. Till en början =) Sen kanske nån dag i gymmet =)
Efter Helex åkte jag till biblioteket för att låna "Emma, Mias dotter" Den 4 boken efter "Gömda" Skiter i att de va en "bluff" för böckerna e så jävla bra! Men den va slut o hur lång väntetid som helst.. Så jag tog en annan bok som jag velat låna.. Kim Kärnfalks "Mamma, Mormor och Jag" Hoppas att den e bra, men den verkar bra iaf.. Tror att det boktipset kom från min mormor :P
Efter Biblan åkte jag o pussade lite på älskling x) Sen efter de så åkte jag till Lidl o kolla om där va nå skoj, köpte en tvättlina. Liksom en gömd, man drar ut den när man ska använda den, sen drar man in den igen så ser den bara ut som en vanlig handdukshängare :P Tyckte de va smart till vår nya lght :) Efter Lidl åkte jag till Sporthallsbadet o hämtade ut mitt kort där :P MEN, då skulle dom ta ett kort på mig.. HAHA, Ni ska se som jag ser ut idag. Mössa o hela kittet. Men men, smilade upp mig o så var de klart.. Så nu får jag bli hauntad av de kortet ;P Efter de så åkte jag o solade.. Så skööönt.. Tog som fan märkte jag :)

Såhär har min dag sett ut hittills.. Ikv ska vi till lght igen o riva tapet i hallen.. Nu ska jag gå o duscha, sen sätta mig med min bok =)

   
Skratta INTE åt mitt årskort xD Såg en ekorre på jobbet igår btw :P

Kisses

Kommentarer
Postat av: peebeee

Heeyaa!

Fuskig jag vill träningskort, fixa ett åt mig också e du gullig :) coola tapeter btw.. väntar med spänning på resten av lyan =P

Sitter på jobbet (båten) och väntar på att den ska avgå, skulle gjort de för X antal timmar sen..

Bara de inte blir som i tisdags då vi kom hit vid sju och den gick inte förens sju påkvällen.. that was an looon day, jobbade över 26 timmar :P annars går de bara bra här borta lite långsamt..



Hoppas vi ses snart var sjukt längesen..

take care! ;) / PB

2009-01-15 @ 15:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0