14 Januari - Update igen :P

Hektisk dag
Nu har vi precis kommit hem från lägenheten :) Precis efter att jag skrev förra inlägget kom Nicke hem :D En timme för tidigt :) Så vi buffa ner oss i sängen o kollade lite på House.. Vi har börjat sett den serien nu i brist på annat. Köpe season 1 igår..
Jag har fortf inte duschat som jag sa att jag skulle, o tur va väl de.. För fy fan va svettigt de va ikväll.. Slet ner tapeter på 2 väggar.. 5-6 LAGER.. Fy fan.. De bara ramlade loss, men vissa bitar fick man verkligen slita ner.. Fy fan va äckliga tapeter där har suttit.. :P Nån jävla orange tapet med massa fula blommor.. xD
Men jag funderar på att gå o duscha nu :) Joina Nicke ;)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0