11 Januari

God dag! :)
Vatt ett tag sen nu! Sry, men har varit upptagen med renoveringen! Vi blir klara med vårt blivande sovrum IDAG! :D
Igår lade JAG och Mats golven.. Fy fan va grym jag var.. Lite dolda talanger som ploppar fram xD  Men FY FAN va snyggt de blivit!! Alla bilder ligger fortf i kameran, men lovar att jag lägger upp bilderna imorron.. Jag jobbar just nu.. Och jag har INGET förrän 11.. Har suttit här ett tag nu :P Men jag slutar 12, och Nicke o dom är säkert i lght nu och fortsätter med tapeterna.. Satan va snyggt de kommer bli :P Kan ju säga som så att de kommer bli MÖRKT! :) Men de ska de va när man ska sova ;P

Efter vi är klara med sovrummet kan vi inte göra så mkt mer innan vi flyttar in :P Men vi har ju fortf Vinden och Källaren kvar att gå igenom.. >_< Jag gruvar mig som FAN för Vinden! :/ Där e så jävla mkt saker.. :/

Men men, nu vete fan va ja ska göra :P Ha de gott alla :D O glöm inte kika in imorgon o kolla renoveringen :D

Kisses

Kommentarer
Postat av: naddie.

hahah jaaaa :P men jag håller med, robban ser tokig ut när han inte fixar håret :D

2009-01-11 @ 22:16:33
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0