1 Januari - TVÅ-TUSEN-NIO

hEJ =9 Hur hade ni det igår? :)
Vi hade myskväll.. Alldeles lugnt var det.. Vid 23.50 gick vi upp på kullarna :D Asfint var det :)
Jaha, då va de 2009 då.. Kommer ta ett tag innan man lär sig de ;P Om ett halvår blir man 20 =) Najs.. Blir väl ingen större skillnad, men man kan ju få drömma lite x)

Då flyttar vi om en månad idag då =) Wihoo.. Nicke ska in på banken imorron med sin farfar och föra över pengar till lägenheten :D Så är det ur världen..

Idag tömde vi ut Garderoben from hell! Där va aspackat med saker.. de kommer att komma bilder på bdb inom kort :D Sicken skillnad det blev! Men skönt att det är gjort nu iaf! :) Det blev 6 (SEX!!) fulla säckar och 4 (FYRA!!) kartonger med bara SKIT! Hur fan fick de plats i den lilla garderoben? :S Helt sjukt.. Nu har vi bara vinden och källaren kvar! :D Haha.. gruvar mig mest för vinden :/ Men de va ganska kul att gå igenom o sådär.. Även fast det mesta var Nickes ;P

Nu har jag chokladpudding i kylen som väntar på mig :D Håller även på att ladda upp bilder på Fujifilm.. Fick 100 gratis av Canal Digital.. Så jag laddade upp bilder från hela 2008 :) ska bli kul när dom kommer, har ju 2 tomma album som dom kan va i :)

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0