25 Februari - Update

Köpte en bok på bokrean igår =)
 
Trånat efter denna ett tag =) Skiter i att de e sån uppståndelse kring böckerna, för jag tycker att dom e lika bra för det!
Just nu läser jag :
 
Skit bra bok som handlar om en liten pojke, som blev fysiskt och psykiskt misshandlad och sexuellt utnyttjad av sin låtsaspappa..! Så jävla bra och gripande.. Köp/Läs den!!
Läste precis ut den här innan jag började på snälla pappa;

Den här va skit bra. Handlade om 3 andra tjejer som råkade illa ut. LÄS DEN!

Nog om det =)

Kommentarer
Postat av: Pamela

om du går in på youtube på en video. så finns där under texten o taggarna 2 länkar som man kan kopiera, en där det står webbadress o den under heter, bädda in "embadge" eller nåt på engelska, jag har mitt på svenska.. men så kopierar du den understa länktexten och när du ska göra ett nytt inlägg på bloggen så bredvid där du trycker när du ska infoga en bild står där HTML. Tryck där så får du upp en extern ruta, efter <br> kopierar du in länken/texten du tog från youtube... Sen accepterar du... hoppas du förstod, annars får jag maila m bilder o visa =P good luck!

2009-02-25 @ 14:01:14
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Pamela

okej, men då kasnke du inte har skrivit något i ditt inlägg? prova så fall bara kopiera in den o sen e rutan för liten, så om du drar den i nedre kanten så ska där stå avbryt och acceptera.. den går inte att maximera tyvärr så man får hålla på o manuellt gör den större var gång..

2009-02-25 @ 14:28:41
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv: Där har du förklaringen :)

2009-02-25 @ 15:44:13
URL: http://augustchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0