24 Februari

What goes around comes around!
Precis ätit frukost som bestod av en bra-för-magen-yoghurt och en risifrutti =) Ringde Nicke vid 12 för att höra vad vet kostade, men dom hade inte svarat. Han frågade även om jag kunde komma o hämta honom för nu va han magsjuk xP Nu ligger han nerbäddad i sängen o sover xD Ska in i duschen när jag skrivit, sen ska ja köra till Bokrean o köpa en bok jag trånat efter ett tag!

Jag e så jävla glad!!! Pratade med en ägare till en Volvo 480 (en bil som jag velat ha sen barnsben) som jag hittade på blocket. Det var en tjej som skulle komma o kolla på den imorgon. =/ Typiskt, tänkte jag. Då kommer hon att ta den. (För den är i så jävla fint skick! Ingen rost, 3 ägare, 1oooo:-) Men så skrev hon idag att den tjejen som skulle komma imorgon, ville ha bilen på delbetalning, vilken ägaren nekade till! Så nu ska ja åka o kolla på den på Fredag!!!!! För då får jag lön x) GUD VA JA LÄNGTAR!!!!! =D

Nu ska ja flyga in i duschen :) PoK

Kommentarer
Postat av: Mia

Hahahahahaha åh gud jag dog när jag läste det! Stackars dej, och jag tycker synd om framtids-mej också! :O

Hoppas du får bilen btw! :)

2009-02-24 @ 14:19:14
URL: http://parentesunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0