19 Februari

Hörde att Simpsons fyllde 20 år idag! =D Congratz xD Har glömt att skriva att jag har haft sjukt ont i armbågen i 3 dagar nu! Det började i Tisdags kväll efter träningen.. Kan knappt böja den eller vrida på armen.. Så jag tror att de e nå knas med gångjärnet.. Måste väl smörjas eller nå.. Så igår sa jag till mig själv att; Har jag fortfarande ont imorgon ska jag ringa Vårdcentralen.. Vilket jag gjorde imorse.. Så sa jag att jag ville beställa en tid för att jag hade ont i armbågen.. Sköterskan: Armbågen? (Med ett förvånat uttryck) Jag: Ja, armbågen..
Får man inte lov att ha ont i armbågen eller?? :S Så nu ska jag till doktorn kl 11.. Så ska göra mig lite i ordning... Kommer väl säkert få en cortisonsruta vilket jag inte är allt för glad över med tanke på vad jag tycker om sprutor och nålar.. Kommer gråta som en liten skolflicka som vanligt.. >_<

Wish me luck...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0