19 Februari - Update

Va ju hos doktorn.. =P Dom stack mig i fingret och vred min arm i alla tänkbara ställningar.. AJ säger jag bara! >_< Jag hade fina blodvärden så jag hade bara en gammal hederlig inflammation.. Så jag fick starka tabletter som ja ska knapra i några dar :P Har redan fått 3 biverkningar efter 1 tablett.. Trötthet, huvudvärk och illamående =/ Men men..
Jag skulle sjukskriva mig tyckte läkaren.. Men ska prova jobba imorgon.. Får göra lätta saker och inte sånt som dra och lyfta o slita.. Ska prova jobba annars får jag ju sjukskriva mig.. >_<
Jobbar bara till 12 imorgon :)
Kollade min statistik innan för läsare. Har ju ganska många läsare om dagarna! SKIT KUL! =D Skulle uppskatta mer kommentarer så jag ser vilka ni är och även kan följa er blogg! =)
Nicke o jag plockade undan lite i vardagsrummet nyss! Lite mysigare blev det! Nicke har lovat att han ska sätta upp gardinstången ikväll! =) Troligtvis får han sätta upp gardinerna oxå eftersom jag e ganska handikappad :/
PoK


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag läser din blogg dagligen :P

2009-02-19 @ 20:27:01
URL: http://augustchild.blogg.se/
Postat av: Pamela

Hej hej! Jag bloggkollar din blogg ;D

2009-02-19 @ 21:13:31
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Mia

Naa, han va nog mest hungrig eftersom han inte fick äta pga sövningen. ^^ Annars e han världens snällaste katt. Till skillnad från Ariel - den mest obstinata kattjäveln jag nånsin träffat. Även om hon är snäll ... Jag har inga blommor, så det finns inget att döda x)

Men ärligt talat .... hur dum i huvet är man som faktiskt skaffar en sköldpaddskatt när man har hört hur dumma i huvet alla är? Ariel har iaf bekräftat teorin, din verkar också gjort det. Å andra sidan kallade hennes uppfödare henne för "Psycho" redan när hon var fem veckor gammal ......

2009-02-19 @ 23:05:49
URL: http://parentesunge.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag läser också :)

2009-02-21 @ 09:27:16
URL: http://www.nogg.se/rebeccccaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0