17 Februari

Wow!
God dag gott folk! =) Tror ni inte att jag fick jobba idag med :P Ringde mig imorse, men så hade jag ingen bil! >_< Så dom fick komma o hämta mig xD haha.. Sen gick jag hem när jag slutade vid 12.. Det var ju så fint väder! =)

Va tycker ni om min nya bloggdesign?! Assnygg tycker jag!! =D Blev skit nöjd! Tack så mkt Pixiedoll!

Ikväll blir de Aerobics + BasicCore! =) Kim ska träna med mig ikväll med! =) Iaf Coren.

Min Blåtand på datorn fuckar sig, så kan inte lägga in några bilder! Men jag jobbar på det!

Kommentarer
Postat av: martina

det är med äldre, i princip. och unga som är lite utvecklingsstörda. riktigt skoj faktiskt :) haha. Du jobbade väl med ngt sånt oxå?

2009-02-17 @ 16:09:26
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0