17 Februari - Update

Jag har ett vardagsrum!
Innan hade vi kyl/frysen i vardagrummet.. Nu är dom inflyttade i köket, fast inte där dom ska stå, för den väggen e inte klar än :P Men nu har jag fått en yta i vardagsrummet iaf! =D Och det är så fint här nu! Ska bara sätta ner onödiga kartonger i källaren imorgon så kan man nästan göra det lite  hemtrevligt här! =D

Idag har jag tränat! Så sköönt =) Efter det hämtade Russin mig. Så åkte vi o skulle hämta hennes Curry-Golf.. ;P Men vi såg inte den! Vi såg endast Regplåten.. Den var dränkt, jag menar DRÄNKT i snö! xD Det var säkert en meter på taket! hahha. Jahapp, det var bara att börja skotta! xD Så kom det roliga, att starta den.. Ha i minnet mina vänner, att den har stått orörlig sedan September!  Russin. bröt sig igenom isen i dörren, satte sig på plats o vred om nyckeln.. Ingen respons.. provade igen, jajjemen, lite grann! Den hostade lite, men startade inte.. Sen tredje gången gilt.. Då gick det! Han startade!! Så det var bara att fortsätta skotta.. Sen körde vi hem den till Anna, vilken tur att hon inte blev stoppad.. Oskattad, Obesiktigad, Oförsäkrad plus SOMMARDÄCK xD hahaha.. Men det gick bra.. Efter det åkte vi till Donken o käka glass xD plus körde runt lite =) Sen körde vi hit o myste =)

Har köpt lite piller o nånting man ska dricka för att forma figuren.. Ska prova om det funkar! =D Blir kul.. Måste bara köpa en våg innan jag sätter igång =P Så ska jag föra journal ifall det händer något =)

Nu börjar det ta sig i lägenheten! =) Gud va glad jag blir.. Jobb imorgon 7-16. Ska förmdligen sitta på avlastning 8-12.. Yaay.. Not.. >_<  Sov gott. Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0