15 Februari

Ooh =)
Hemkomna =) Nu är ni säkert nyfikna på min överraskning igår? Hihi, Jo, jag hade bokat ett hotellrum =)
Köpt en nalle, hjärteballonger, kort, present (en mugg där det stod "Jag älskar dig" och inuti "I Evighet") Sen hade jag köpt en massa ljus o tänt dom o så fick man en halvliter flaska vin, vindruvor och en liten ask choklad =D

Åkte dit o checkade in, satte upp allting som de skulle vara. Åkte hem, packade en väska med lite öl o cider ;) Nicke var inte hemma när jag kom hem utan han kom en stund efter.. Med en blomma =) Sen åkte vi till hotellet. Han fick vänta utanför rummet medan jag gick in o tände ljusen ;P Sen fick han komma in o han tyckte det var så fint o mysigt o romantiskt! =D Vi låg där en stund sen hade han bokat en bio! Vi såg "Benjamin Buttons otroliga liv" Jag var lite skeptisk mot den från början, men jag tyckte den var jätte bra! =D Men den påmindes allt för mkt om "Forrest Gump" Men den va sevärd iaf! Sedan hade han bokat bord på Viktoria. Där vi hamnade mitt i en bröllopsfest. Vi gjorde i princip vad vi skulle där o sen gick vi.. Kändes som om man fick kasta i sig maten, kunde inte njuta för allt liv o skrik från kompaniet. Sedan gick vi en mysig vinterpromenad genom stan! =D Sedan låg vi o mös hela kvällen och tittade på tv! Vilken härlig dag! =D
Imorse gick vi upp vid 8 för jag ville ha supergod hotellfrukost! Dom hade så att man kunde grädda våfflor bara idag! =D Gosh va jag åt xD (Inte bara våfflor, utan av allt. Jag åt faktiskt bara en våffla :P) Sedan åkte vi hem, där det stod 2 presenter från Mats o Marie, glas! =) Sedan hade vi tråkigt så vi åkte till Birsta =) Jag va nära på att köpa ett DS men de fanns inget rosa så ja sket i det.. =P Nu ska jag snart iväg o jobba,, Börjar 15.45..

CREDS TILL MIG.. Jag har SLUTAT RÖKA!! Wihoo..

 Myys
 Hjärteballonger
 Skål! <3
 God frukost! Varm choklad, Juice, Yoghurt med Crunch, Bullar med gott på, ägg! oooohhh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0