12 Februari

Fett sjuk!!
Jajjemen..! >_< Spydde som en gris igårkväll efter att legat o haft skitont i magen hela eftermiddagen. Men jag åkte nog på en riktigt dänga eftersom det kommer från båda hållen nästan samtidigt! Skit jobbigt.. Jag va så blek igår och låg med en tjocktröja o frös ihjäl.. Idag mår jag lite bättre.. Skulle jobbat ikväll men hell no..! Jag bor fortfarande på toaletten.. Magen gör sig väl hörd iaf! Kurrar o bubblar :P Nog med skitsnack..

Ligger i soffan just nu.. Fick inte sova inatt.. Vred o vände på mig.. :/ Sov ju igårkväll mellan varven. Får se om ja kommer till jobbet imorron.. Käkade en Mannafrutti <3 för en stund sen.. Får se om jag får behålla den =)

Nu ska ja lägga mig i sängen igen.. Känner att jag e lite för svag för de här nu.. :S

PoK

Kommentarer
Postat av: m-r-o-

Hoppas du snart är frisk!

2009-02-12 @ 23:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0