11 Februari

Hemma..
Va händer?! Känner mig heeeelt cp i magen! Jag DÖR om ja ska bli sjuk nu.. Men iofs får jag skylla mig själv.. Gick hem till ett par igår som låg o kräkte. Fick skicka in gubben på sjukan.. :/ Så vill INTE jag ha det! >_< Men jag har en sån konstigt smygande känsla lixom, man börjar kallsvettas, åker lite karusell i magen.. Jag HATAR att kräkas.. Tar hellre så att de kommer andra vägen men fan inte att kräkas! O jag som har planerat så fint till Lördag.. FAN om ja ska ligga sjuk!!!

Idag ringde min telefon.. Jag hade fått ett blombud! HAHA. Det va från mamma.. En fin krukväxt så stod det, Grattis till er nya lya.. Va rädda om varann, Mamma o Stephan =D

Kommentarer
Postat av: naddie.

vilken mysig mamma du verkar ha! :D

2009-02-11 @ 21:58:00
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0