1 Februari

Ny månad - Nya tag...
1 Februari idag då :P Sitter på jobbet.. Jag gör inget annat än jobbar känns de som nu x) Men skönt är ju det!
Imorgon är jag iaf ledig! Då ska jag tvätta :P Brist på kläder nåt så otroligt!
Igår började vi att tapetsera hallen! =) Vi hade ju två våder över (av fondväggen) sen gamla hallen så vi satte upp dom :D Sen gjorde dom klart en väg av det vita!" Damn va fint det blir! Så idag ska dom sätta upp hatthyllan så man åtminstone kan hönga upp sin jacka.. Kan ju berätta att den är inte så ren längre! >_< Måste tvätta den oxå imorgon!

Imorgon är det den 2.. Då har jag o Nicke varit tillsammans i 17 månader =D

Idag ska vi även åka o köpa lister till hallen =) Så den blir färdig ikväll! :D Skooooj =D

Vi besiktade lägenheten igår oxå! Den gamla.. Så nu är  vi fri den!! :D Alla nycklar är inlämnade =) Skönt som f*n =D

Idag fick vi även vår hemtelefon inkopplad! Den funkade imorse när jag provade! Sköööönt :D

Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK :D

2009-02-05 @ 16:47:51
Postat av: naddie.

tack :D

2009-02-05 @ 16:48:11
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: THERESE

Intresserad av att få en gratis bloggdesign. Hör av dig för just nu är jag extremt uttråkad haha

2009-02-05 @ 19:44:18
URL: http://pixiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0