18 December

Snön lyser vit på taken...

Mysigt med snö, men inte så mysigt att bryta sig in i sin egen bil ^^ Först hade hela dörrajäveln frusit fast, men låset gick att öppna.. Min smarta mamma kom på att vi häller nykokt vatten på.. =) Men så frös låset ist ^^ Som tur var hade Stephan köpt låsmedel så den gick upp med lite våld ^^
Och idag är handbromsen spänd iaf.. Så det blir till att prova den lite sen när jag kör till Eslöv (a) Haha.

Jag o Stephan ska byta baklampa-insatsen sen också så blir Våfflan hel :D

Ikväll ska jag som sagt till Eslöv o ha Fredagsmys med min Gustava =D Tjejsnack och PS2 is the shiet <3

Nu blire mat sen pyser jag.. Trevlig Fredag =D

Bring it on...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0