10 December

2 veckor till Julafton

Hola Amigos =)
Vart ett tag sen jag skrev ^^ Haha.. Så gick det med den dagliga uppdateringen ;P

Idag var jag o Mami på Nova =) Fick en bolero/kofta, rosett-diadem, smink, tomma cd-skivor och en julklapp :D

Första dagen på jobbet gick galant :D Mer kan jag inte säga ;P

Och min klantiga moster skar sig i fingret idag, så hon fick åka till farbror doktorn och sy lite xD Så gissa vem som ska få äran att bada 4 katter imorron ? Haha.. Moi ^^ Sen får jag oxå den stora äran att följa med till dagis imorron o se kusinerna gå Lucia :D Så kul =)

På söndag ca 4.30 på morgonen bär det av till Götet..^^ Inte så jävla lönt att gå o lägga sig kanske ? Men eftersom ja ska köra så kanske en liten powernap innan, inte hade skadat ;P Haha.. 

Idag har vi även klätt granen =) Skit fint blev de.. Även fast det är en jävla plastaskit-gran xP

The longer the waiting, The sweeter the kiss . . .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0