26 Augusti

Hejsan..
Sorry för dålig uppdatering, men jag har liiiite annat att tänka på :/ Håller nu på att packa för fullt.. Och alla kartonger är klara! 6 st ska med mig till Skåne.. Än så länge =P Ska ju packa ner alla glas, tallrikar och bestick, så de lär bli en låda till.. Sen lite småplock som finns lite var stans =P

Jobbade igår och idag.. Sista dagen nånsin på Hemtjänsten i Bergsåker.. =( Kommer sakna mina arbetskamrater så fruktansvärt mycket!! =( Kommer nog aldrig trivas så bra på en arbetsplats igen.. Och trivas så bra, med så underbara människor! Har alltid känt mig välkommen, och liksom aldrig varit rädd för att prata med någon, eller dylikt..!
Fick faktiskt present idag!! Chefen och en till hade varit på Ikea för att handla till nya lokalen.. Och så tänkte dom på mig..! En sketen vikarie, haha..! Man märker tydligt att dom har varit nöjd med mig!! Fick doftljus och ett fat att sätta dom på Och chefen sa; Varje gång du tänder dessa ljusen ska du tänka på oss!!
Så himla gulliga!!
Fick även present av 2 arbetskamrater samma dag som jag åkte till Skåne.. Det har jag ju glömt att säga =S Fick en jätte fin älv-staty! Och en Mugg "Världens bästa tjej" xD Haha.. =D

Gud, hittat en skit fin soffa..!! Måste bara ragga upp 8,695.. Nån som vill bidra till en fattig??

Kommentarer
Postat av: tinis

hur känns nu allt då :S? har du pratat ngt med Nicke om det?:(

2009-08-30 @ 20:58:41
URL: http://martinapedersen.blogg.se/
Postat av: tinis

hur känns nu allt då :S? har du pratat ngt med Nicke om det?:(

2009-08-30 @ 20:58:58
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0