Update

Nu sitter vi här o väntar.. Gästerna är på G, Lägenheten är städad, vi är uppiffade och bara väntar..Något annat som väntar är även smörgåstårtorna i kylen! =D Iiiih så gott.. Luktar så gott när man öppnar kylen o ser 2 mastodonter till tårtor och bara vill smaka.. Liiite, liite men ack nej..! Vänta bör man, annars dör man!

Ikväll blir de kubb med Mogge.. =) Jag ska vara nykter o köra, för jag vill åka o se Majbålet! Plus fyrverkerierna som dom har här uppe i Norrland xD Förra Valborg blev jag lite paff när Nicke sa att de skulle bli fireworks.. =S Men det blev de, o de med pompa o ståt! Så får se om de blir lika bra som förra!

Nicke har nu öppnat paketerna som han fick av Mig o dom i Skåne.. han fick en DraughtMaster av mig och ölpatronen och ett presentkort på hangloose av mamma o dom =)


1, Nicke när jag väckte honom med frukost. 2, Mastodonterna. 3, Nicke öppnar Draughtmaster. 4, Maskinen.

Nu ska ja förbereda lite till innan gästerna kommer.. Kl e snart 6..! Va ska ni göra ikväll??

PoK

Kommentarer
Postat av: Em

Guuud vad sugen jag blev pa smorgastarta nu! Vad taskigt av dig, haha ;) Har du gjort dom sjalv? Ser helt superdupersmarriga ut ju! :)



& vilken sot kommentar du lamnade - tack sa mycket! Han ar verkligen en pa miljonen :)



Kramar

2009-04-30 @ 19:47:11
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Em

Sv;



Jag vet faktiskt inte om jag smakat smorgastarta med

mjukost i...Det later inte helt fel i mina oron eftersom

jag ALSKAR mjukost, men det kanske smakar jattekonstigt?



Onskar jag kunde stjala din matlada ;)

2009-05-01 @ 11:20:31
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Em

Ooh, du ar en san liten elaking! Det ar fult att laskas ;)



Haha, om du sager sa sa ar det sa :p Mn nu maste jag testa

med mjukost i bara for att liksom :D

2009-05-01 @ 13:52:17
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Spat var inte sa farligt dyrt faktiskt 320 rikstaler gick det los pa. Varre var det val med VS :P

2009-05-02 @ 23:42:36
URL: http://angelicalodin.blogg.se/
Postat av: Em

Haha, det borde vara forbjudet att kasta smorgastarta! Jag har bestallt en av mamma nu, som valkomna-till-sverige-lunch nar vi flyttar i juni. Da jaklar ska jag ata tills jag spyr! :D



Angaende min webshop sa borjade jag planera oppnandet av den runt 2006-2007 & i Juli 2008 oppnades den. Gick jattebra & sa, men tyvarr var servern den lag pa inget vidare & jag hade mycket problem med laggningar & sa vidare. Sa i hostas stangde jag ner den & har sedan dess jobbat pa ny design, ny host & sa vidare. Sa forhoppningsvis kan jag oppna den i Juli igen! Ska bli superkul :D

2009-05-03 @ 09:43:17
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: tinis

Haha nepp det mena jag inte, med katten asså! haha. Var är det för jobb du har sökt? guud vad mysigt su gjort för nicke och smörgåstårtorna ser smarriga ut, har du gjort dem själv:D?

2009-05-05 @ 13:14:31
URL: http://martinapedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0