Kvällsupdate

God kväll.. Nyss hemkommen från jobb..Ikväll körde jag dubbelt med Johanna. Det var skojsigt.. Vi köpte glass i solskenet =)

Glömde ju skriva hur duktig jag var igår! Tränade först.. Två pass.. Ett Aerobics-pass o sen efter ett Core-pass.. Sen körde jag hem till svärföräldrarna och gick en långprommis med dom.. Vi gick från Granlo till Bergsåker o tillbaka till Granlo.. Wille var såååå smutsig när vi kom hem så det fick bli en dusch för honom.. Så nu e han fluffig o fin! =D Sen blev det en sallad till middag och jag har även ätit en sallad idag, med Johanna! =)

Issam på jobbet hade en stjärnteckens-bok med sig idag.. Jag bara satt o gapade när jag läste om mig själv.. Det var så kusligt att allt stämde.. Jag blev nästan lessen när jag läste om hur jag beter mig.. För nu  fick jag det verkligen svart på vitt..

Ledig imorron, sen jobbar man fredag, lördag o söndag.. Skönt att de blir lite mer jobb nu, för nästa lön blir INTE rolig.. :/

Nu ska jag faktiskt gå o lägga mig o se på House! PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0