5 April

Har preci överlevt en helg av jobb.. =P 7-16 Fredag, Delad tur Lördag och 7-16 idag.. =P Igår va en helvetes kväll med anfall, fastkörning i lera (inte jag utan en arbetskamrat) o massa annat trams.. =P Men bäst som jag e jobbade jag in tiden =D
Tillbaka till fastkörningen.. Va hos min favorit tant o mös så ringer Larmtelefonen o jag såg att de va från en annan larmtelefon. Så jag svarar så sa hon att hon kört fast.. Jag ringde till dom andra som jobba som hade den 4-hjulsdrivna bilen. O hörde om dom hade en lina. Nej de fanns ingen.. Ringde till Emelie igen som kört fast o sa att vi inte hade en lina, o att hon skulle gå till grannarna o fråga om dom hade en lina så skulle jag komma med superbilen =P
Hon ringde tillbaka o sa att dom hade ingen.. Så när ja kom dit körde vi runt o ragga lina =P Hittade en hos en tant som sa ; Helt fel dag att köra fast på för alla gubbar i byn e på stan så här e bara käringar kvar xD Haha.. När vi åkte tillbaka till bilen som satt fast insåg vi att vi inte hade nån krok på superbilen.. :S Ringde till en som va ledig, för att höra hur han brukar göra annars, men han svarade inte. Så vi lämnade bilen där den va.. Blev försenad en timme ca men jobba in de =D Var klara för kvällen 21.10 =D

Nu har vi precis käkat pizza o nu ska ja bara slöa i soffan.. Sen tänkte jag gå en runda eller göra nå annat xD

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0