21 April

Grattis Wille på 6 års dagen! =D

 



1) Födelsedagsgrisen, Wille! 2) Vårt färdiga kök (matplats) 3) Anna o Jag gör oss redo för a night on the town. 4) maten i ugnen som jag gjorde i lördags 5) Wille blir friserad x) 6) Wille klar xD 7) Söta Wille 8) Premiärgrillning!!


Igår köpte vi en ny grill o satte igång med premiärgrillningen! Guuu så gott det blev! o snabb som attan va den! Jätte härligt väder va de igår..
Jag tror att Wille e glad för sin nya frilla.. Han rör sig på ett helt annat sätt, liksom stolt o trippar, skuttar o e allmänt glad! =D De måste ha varit skönt o blitt av med all päls! =D

Idag är det inte fint väder, men solen tittar fram liiite ur den mycket molniga himlen! Snart blir de en dusch. Nicke e i Åre idag för att äta lunch med ett företag sen ska han hem igen.. xD Så när han kommer hem vill jag åka o handla fikabröd o ha lite kalas för Wille =D

Ha en bra dag! =D

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis Willepågen <3

2009-04-22 @ 11:26:26
Postat av: mom

Grattis till finvovven, får ha något senare, tass

2009-04-23 @ 00:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0