1 April!

Då va det ännu en ny månad! När jag vaknade hade jag ett nytt sms från mamma.. Dom kommer ju hit i påsk men i sms'et stod det: Vi kommer inte i påsk för Stephan måste jobba.
Tänkte inte mer på de mer än att jag blev lite less.. Så ringde mamma sen o precis när jag svarade slog det mig; April, April..! Så det var de jag svarade.. Så börja hon skratta, så dom kommer visst det !
Stoffe (min bror) hade visst lurat mamma att hon skulle slå på tv'n eller radion, o att deras tåg hade krockat.. xD Hon gick på det.. O mamma lurade Stephan att dom inte skulle komma hit i påsk för att jag skulle flytta hem.. xD hahha.. Han trodde på det oxå ! xD

Har ni lurat nån idag?? :)

Jag lyckades lura Johanna på jobb att jag va gravid.. Men hon blev ganska sur när de inte va sant.. xD LoL

Ha en fin lurardag.. Jag ska börja jobba halv 5.. =P PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0