26 oktober

09.43
Suck... Han har fortfarande inte hört av sig.. De va såhär jag visste att de skulle bli.. PLUS att hans mobil är avstängd :/
Kan ju ha med teckningen att göra men han lovade ju att höra av sig innan.. Eller jag hotade honom att höra av sig..
Jag sitter på jobbet nu. Har lite lungt.. Men de kan man inte säga om insidan av mitt huvud.. 79 miljoner tankar snurrar runt.. " Va gör han? Vem är han med?" osv.. Ni kan tänka ut resten själv..

Igår kväll skulle ja lägga mig relativt tidigt, hade lagt mig i sängen, slagit på ett avsnitt OZ! Så ringer telefonen.. Då är de Russin som vill att ja kommer o hämtar henne o hennes syrra utanför Njurunda.. =) Den barmhärtiga samariten ger sig av, Tankar för sina sista pengar och ger sig ut i vildmarken.. Kör längs E4;an och tar av mot Skatan. Kör rätt långt in i skogen o ser till slut två ljusprickar lååångt bort.. Det var dom. Sen körde vi in till stada igen. Dom skulle på Donken. Vi körde dit. Russin skämde ut mig inför hela stan.. Tutade, blinkade o gal som en tok xD Haha.. Men de va kul ändå ;)
Sen körde vi några ärevarv på Fraktarn. Sen blev klockan mkt o jag skulle upp o jobba kl halv 7 :P Så jag körde hem dom o sedan mig sj.. Slängde mig i sängen o såg klart på OZ. Tack för en trevlig kväll o att ni fick mig att tänka på annat :) <3

När ja kommer hem ska ja diska o sedan upp till Norra berget o vandra med Russin :)

Tack o adjö


17.41
haha, Edit; Jag ska på jobbet nu. Jobbade till 3, dom kunde inte få in vikarier för kvällen så jag ska köra tillbaka till jobbet nu o jobba från 6 till halv 10. Jippie, delad tur xD

Var preci shos Mats o Marie o käka middag =) 

Ska köra nu.. kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0