25 oktober

19.58
Sitter på jobb.. Nicke e på kryssningen nu. Vi bråkade till 3 inatt/morse. Suck. jag bara låg o grät.
(Ja, mormor så är det! Detta inlägg är nog också ganska deprimerande så sluta läs om du inte vill veta :P)
O så när han åkte imorse så var han ju så snäll, hade åkt o köpt baguette o tatt ut pengar till mig. Sen skulle han ringa lite senare men inte fan gjorde han de. Så ja ringde upp vid 13 nånting, (han åkte 09,20 hemifrån) men då hade han inte tid som vanligt.. Så skulle han ringa senare. 16 ringde ja upp honom igen men då skulle dom gå ombord o han skulle ringa.. Gick en timme, han rimngde inte.. Jag ringde upp kvart över 5. Då kunde han prata en liten stund men så började v bråka istället o jag lev ledsen som vanligt. Han skulle ringa senare men nu e kl 8 o han har inte ringt.. Snart kommer han vara på Polskt vatten o då hör jag inte av honom förrän måndag. Jag tänker fan inte jaga han nå mer.. De va ju så jävla viktigt att han åkte iväg.. fy fan...
Ha så jävla kul idiot!

Jag tänker bara på programmet Färjan. O då blir jag så jävla lessen för ja tänker på alla horor som är ombord o tigger stryk! Sen tycker jag synd om mig själv. Men de har jag fan rätt till.. Hatar att må såhär. De va fan inte därför ja flyttade hit ffs!! Funderar starkt på att söka en egen lägenhet.....

Saken blev int emkt bättre när jag läste hans horoskop innan, De stod nåt liknande som; Du kommer åka på en riktigt rolig fest och du kommer vara mittpunkten och du gillar det. Du kommer även knyta nya bekantskaper. Då kommer jag att tänka på Färjan igen... Suck.. Jag e så jävla patetisk...

Jimmy kom hem!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej !

Det låter inte alls kul, nästan så man skulle hämtat hem dig till Skåne igen ;)

Hoppas verkligen att det löser sig och att Ni kan bli sams!

Kram / Cecce

2008-10-25 @ 22:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0