29 November

Hej i regnet...!
Idag har de varit mellan -5 och -10 grader ute.. Nu på kvällskvisten tycker man att de ska vara kallare? Men nej! Det är 3 plus och det regnar, jag repeterar regnar, ute!! >_<
Jag är färdig med mina julklappar! Har aldrig hänt, men kan bero på att jag har en inkomst nu xD haha..
Denna helg består av jobb.. Igår var vi hos Thom o Anna :) De va länge sen, både jag o russin var nya i håret o hennes va så fint! Hon hade klippt de o färgat det=) Tänk om man sj vågade klippa sig i en annan frisyr..? Men ja fick färga de till en annan frisyr ist x)
Ikväll gör vi ingenting..Ska ju upp o jobba imorron sen bär det in till stan till årets Julskyltning! Så himla mysigt att gå runt där när alla ljusen lyser o folk är glada! Längtar.. Sen på kvällen ska man spela Bingolotto. pela ju förra söndagen o då vann jag ju en ny lott.. x) Så köpte jag en till Nicklas så han e tvungen att spela med mig ;)
Idag tog jag en powernap på nåra timmar ;P De va fööönt ;P Tror jag e lite småförkyld. Nyser rätt ofta o snorar lite.. xD

Imorron fyller dessutom Russin 20 :D Congratz till henne :O)

25 dagar till Julafton!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0