10 november

19.43
Hejsan.. =) Tvättdag idag =P Måste göras.. Idag har jag jobbat.. Avslutade mitt arbetspass med att skicka in en virrig tant till sjukhuset x) Vilken jävla kaos =P Sen körde jag hem, hämtade handlingslistan, åkte till CityGross där bejb va, sen handlade vi en jäääävla massa x) Hihi.. Så nu e kylen full ;P

Imorgon ska ja till tandläkaren o borra de sista hålet.. Hoppas att de e samma tandläkare som sist :P Men de tror ja ;P
Kommer se ut som ett bowling klot i huvudet igen xD Haha

Jaha, då va man "ledig" till 29 november då.. :/ Inga fler jobb än sålänge.. Men ja hoppas att telefonen inte kommer att vara tyst! :/ Måste ta mig i kragen o söka jobb..! Men de finns fan inge...

De va nog inge mer ja skulle säga idag? Nee.. tack o gonatt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0