Måååndag..

08.38
Morrn. Gick upp i tid för att ja skulle skriva ett mail till Momenta att ja ente skulle jobba där :/ Tråkigt men sant. Jag får ju inga pengar...
Just nu kokar jag ägg och ska gå tillbaka och se på Montel show.. :)

Igår var det ett halvår mellan mig o Nicklas!! <3 Älskar dig så mkt gubben!
Vi var i stugan hela helgen! Sjut mysigt, men han skulle tvunget ha med sin snöskoter så han va ute med den rätt mkt :/ Men va gör man ente ;P

Haha, nä nu kallar äggen! Ha de gött

15.05
Today har jag vatt i Sidsjön och gått med Wille runt där.. : ) Mysigt.. Det är ju sportlov här nu så där va ju skjukt mkt folk i backarna och där var mkt aktiviteter.. x)
Sedan har jag bara lagt in bilder på bdb från helgen så kolla gärna : ) http://Stenis.bilddagboken.se

Hm, Jag saknar mamma.. Nicklas vill in till sina föräldrar rätt ofta och dom vill att vi kommer dit på fika och middag osv. Men jag vill inte det.. :/ Jag vill oxå kunne gå till min mamma och fika och äta middag :/ Nån gång ibland går väl bra men inte hela tiden, Jo men dom tycker det är så kul när vi kommer.. Ja men min mamma då? Jag kan ente bara gå över gräsmattan så är jag där..? Ja, de e ju elakt att tycka såhär, för Nicklas vill ju träffa sina föräldrar.. Kul för honom att dom är över gräsmattan..
Själv har jag en jävla stor gräsmatta att gå över för att komma till mamma :/

Jag vill flytta.. orkar ente bo i denna lägenheten.. crap

Man vet ente va man hade förrän det är borta...

Stugan
image13

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Känner också sådär, man vet inte vad man har förrän man förlorar det. Väldigt skönt att bara komma hem och vara som vanligt. Hoppas det känns bättre igen :) Kram

2008-03-05 @ 15:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0