18 Mars

22.35
Ledig denna veckan. Jobbade tisdags kväll.. Skönt att vara ledig.. Trivs rätt bra på jobbet! Roligt folk och trevliga pensiosar! x)
Idag va ja o Anna ute i Birsta och shoppade loss.. ;P Handlade till Nicklas (påskpresenter) xD
Sen lite påskris och Russin-tanten (Anna) sponsrade mig med sina fjädrar.. x) Så nu har jag påskris fr första gången i mitt liv! :D Hihi
Nu på kvällen bjöd våra karlar oss på Kinamat! Sen hyrdes det film och man fick en film till på köpet plus ett snickors x)

Nästa vecka ska ja jobba massor. Tisdag kväll, Onsdag 12.30 - 21.30, torsdag 7 - 16, fredag 7 - 16..
Jobb, jobb o jobb! Cash money.. :D

Jag vet en sak ja ska köpa när lönen kommer, eller jag vet massa men de e en sak som jag ka köpa ;P haha..

På fredag åker vi till Stugan och firar påsk där.. : ) Vi stannar över helgen, Mats o Marie ska åka dit imorgon bitti så kan dom få va lite själva.. Palla va där så länge ; P hehe..

God natt era russin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0