Natten till den 19 Juni

00.31
Då vart de midsommar igen! Gosh va tiden går fort!!
Har precis sett på Forrest Gump! Älskar den filmen! :D
Ska ner i tvätten o hämta det sista som e på tork, sen ska jag sova för vi ska upp tidigt imorron.. Ska vara i Roten kl 12 ungefär :D

Naniis ringde idag! Roligt att snacka med henne lite :D Sen pratade jag med mamma oxå, försöker luska ut när hon kommer, men hon tiger som muren ; /

4 dagar kvar till jag blir 19 :P Meningslös ålder ändå.. Händer inge speciellt.. De e ju ingen milstolpe precis, som att fylla 18 eller 20.. 19 är bara en utfyllnads-födelsedag.. precis som 17 :P Men man får presenter och sällskap för det så jag är glad!
Fick 12oo:- av mormor idag. Så nu kan jag handla gott till kalaset :D Ska beställa en smörgåstårta och handla annat gott :)

Nepp, nu ska ja ner i tvätten.. Börjar bli trött : P

Sov gott y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0