5 Juli - Vilken kväll!

15.16
God morgon, typ! Sov till 11, sen gick Nicklas ut med Wille - då somnade jag igen. Han gjorde frukost på sängen till mig ^^ Sen somnade vi igen! Sov till 2 kanske.. Sen gick jag upp o så sitter jag här :D
Ska berätta om gårdagen!

Vid halv 7 stack vi till Näslunds o grillade o så, satt där till 10. Sen drog vi in till Gatufesten efter många om ochmen (INTE från min sida) bestämde med Thom att vi skulle ses o ta en öl. När vi nästan e  i stan ringer Thom; SKYNDA er Mange Schmidt spelar om 10 min! O då skulle vi ta ut pengar o så : / men vi hann in precis till han spelade.. Träffade Thom så stod vi o ägde till Mange! Efter de drog vi o drack! Sen va klockan 12 tydligen o då började The Ark.. Ringe tydligen Rocky xD Ola Salo va sjukt ful! Han hade skägg o långt ovårdat hår! : / Så vi sket i dom o gick o kollade in Petter! stod där ett tag sen skulle alla pissa, de va typ inge drag hos Petter, Mange va bättre! Så vi gick o pissade o sen gick iv o drack ännu mer... Sen satt vi i Dalton's öltält resten av kvällen! Vid ett dansband så jag o Thom dansade omkring! Damn va bra han va på att dansa..! xD När vi dansade hamnade tydligen Nicklas i bråk med en Finne xD Nicklas sänkte honom  o gick o pissade, sa han iaf! ;) Men jag o Thom fortsatte att dansa.. Sjukt kul! Vi buggade runt o dansa allt möjligt xD Och jag var FAN INTE nykter! Och jag va så jävla glad! Sen va klockan 2 och då skulle allt stänga FATTIGT! Jag var ju på topp! Vi ville vidare men allting va stängt. Vi träffade Russinet på nåt torg..! Sen skulle vi till Shell o handla mer öl xD hahahah.. så vi gick dit, Nicklas o Joel gick till Donken o jag o Thom gick till Shell. Nicklas ringde 15 ggr o frågade om jag skulle ha nåt.. Sen kom Anna och resten är historia..! Fy fan vilken kväll! Tack alla underbarlingar för kvällen..

KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0