Thursday

14.35
Nu har jag precis bakat... : ) Kladdkakemuffins.. Och ska snart göra negerbullar : ) tänkte bjuda över svärföräldrarna på kaugor ikväll ;P Efter att vi gått runt sidsjön ;P
Igår... Crap. I can't take it anymore.
Och din kommentar; Du behöver inte bli sur..
Say what?! GFYS!

 

14.52
Klippte precis min lugg.. haha. fick in allt småhår i ögonen >_< aaaj.. ;P

image11

23.08
What  a day. x)
Vi gjorde mat och sen skulle vi va hurtiga och ut o gå igen. Vi körde upp på Norra berget idag för att gå. Det var rätt kul men när vi skulle vända igen och gå tillbaka så, kom ihåg att vi va på ett berg så när man ska gå tillbaka är det NERÅT, var det blank-is på vägen. Vi gick mitt ute i skogen och helt plötsligt trillar jag pga att de va så JÄVLA halt. Jag kasar på rumpan ca 30 m, o det gick snor-fort. Jag hade stupet på höger sida och trodde att ja skulle trilla ner, men sen blev det skit kul för jag kunde faktiskt styra x) sen tog det stopp och jag gjorde en vurpa.. hahahah.. det va så jävla kul. så låg jag där och skrattade som fan. Bejb sprang ner och han trillade han med för de va ju halt. men han trillade in i skogen och sen ner där jag va.. hahahahhaa.. så kul! men jag blev så jävla blöt! fy fan mina jeans..!
Sen när vi va vid bilen va de en liten nerförsbacke. och då trillade jag och slog mitt knä :/ då blev jag trött på livet och blev sur ...

Sen åkte vi hem och Marie o Mats kom över och fikade på mina bakverk : )

utsikt från Norra berget över Sundsvall och Södra Berget (Jag är den grymma fotografen!!)
image8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0