Monday

13.49
Jaha. Då satt man här igen. Tänkte snart bada Wille för de va länge sen x) Han luktar ente gott ;P
Satt på en sida där man kunde mecka med sin egen bild och förändra sitt utséende. Då kom jag o tänka på att jag kan ju klippa mig?

Detta var vad jag kom fram till... Ska jag klippa det kort...
image4

Eller ska jag skaffa längre?
image5


Jag kanske hade passat i en kort frilla? Eller vad säger ni??? HJÄLP!!



19.42
Mätt som ett as.. Usch. Käkade för en stund sen. Jag surprisade Nicke med kött, potatis o bea.. :D Han blev måttligt glad : ) Kul att höra ; )
Usch. Tänker hela tiden på om jag vill klippa mig.. : S Om mitt hår hade klarat en sån frilla.. =P
Snart är det Outsiders, men jag vet ente va de handlar om, och efter de så är det American Idol =D Yay <3

Kommentarer
Postat av: Naniis

My sweetheart! I miss you soooooooo !!! När ska vi träffas och festa? säg en helg och jag kommer :'(

2008-02-18 @ 20:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0